fredag 18 mars 2016

att fara på kurs när hjärnan tror man ska vara ledig.

Jag har 1 timme på mig före jag ska vara ut genom dörren och jag ska:

- Packa klart om man med packa klart menar "påbörja övernattningsbagen och se till att hitta bagen till att börja med."

- Få barnen färdiga för en helg med fammo och faffas, inte så de skanar en arm eller så, kanske vi kan kalla det "få dem presentabla".

- Duscha - föna - platta- sminka.

- Få ut allt och alla till bilen utan att avge för mycket pattsvett för mitt eget bästa.

Egentligen vore väl detta ingen omöjlighet men när jag ser på att det jag åstadkommit den senaste timmen kan listas såhär, ja då blir ja aningens orolig:

- Druckit kaffe och slösurfat iklädd Kennets morgonrock






1 kommentar:

  1. Vi är en finansiell institution, vi lånar ut till individer och företag i ekonomiska svårigheter.
    Alla individer eller företag som kan respektera våra klausuler kan kontakta oss direkt via e-post för att dra nytta av vår ekonomiska hjälp.
    Våra lånevillkor är enkla och väl definierade.
    Med betydande kapital under vårt bälte är vi bäst att hjälpa dig och hjälpa dig att lösa alla dina problem. Tidsfristerna fastställs enligt våra kunders månatliga budget för att underlätta återbetalningen.
    Om du har projekt att förverkliga eller om du är i ekonomiska svårigheter kan du kontakta oss via e-post utan ytterligare försening. Med en ränta på 3% hjälper vi individer från 20.000 till 50.000.000 KR. Och vi informerar företagen samtidigt om att kursen inte förändras.
    Kontakta oss via e-post om du behöver ett lån.

    E-post: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera