måndag 6 juli 2015

glasverandan

Guud så roligt med ett internet som fungerar likt 1997 här på villan.

Men snabbt innan jag mister kontakten igen så vill jag berätta att vi har fyra, i mitt tycke, lite osnygga korgstolar här. Men de växer på en. Mitt största problem med dessa är att de är så stora. Lite som elefanter eller barn som ska födas. Svårt att fatta proportionerna. 

Men nu i sommar får två bo på glasverandan, fler ryms inte enligt mig. De andra två har som sin mission i livet att stå i vägen och bli sparkade på och svärda i, men det ska ju vara någon som gör det med. Det kan hända att de andra två får flytta bort en dag, men det blir då när vi hittat något bättre att sitta i och det måste jag ge dem att de är löjligt bekväma.



Bilden heter tydligen: Ja, här sitter jag och tittar i datorskärmen.


Om ni undrar vilket djur jag har på golvet kan jag meddela att det är en säl, och att den är oerhört mjuk och skön mot fötterna


och vad är en villa utan Fantomen. Typ ingenting, jag menar FANTOMEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar