tisdag 9 juni 2015

kontaktannonsen

Kära Bloggen,

Jag skulle behöva lite hjälp. Som du vet har vi köpt sommarstuga och nu letar jag efter en speciell soffa. Jag har egentligen letat efter den ganska länge men inte sådär jätteaktivt tidigare, men nu tänkte jag att kanske du kan hjälpa mig.

Den ska vara svart, från 50/60 talet och påminna lite om denna. Resten är ganska fritt och avslappnat, jag ska ha den som trevligt sällskap så den behöver inte kunna göra mat, eller känna press på att jag ska vilja ligga med den varje helg. 


bilden är googlad, bildkälla

Har du sett den? står den hos dig eller på ett loppis i din by, eller kanske på grannens vind( gå dit och kika, jag ger lov) men framförallt, meddela mig isådana fall genast här om du sett den, eller via mail eller varför inte på FB. Skrik det fast från trappan åt mig om det funkar.

Jag lovar att behandla den med djup kärlek och respekt och givetvis ta ut den på en mysig skogspromenad efter att vi varit i söndaskyrkan.

Svar till:

Soffälskaren_84 ja, eller marica.ost(@)hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar