måndag 1 september 2014

Nyfiken i en pod #7

Måndag är poddag! Denna vecka funderar jag och Hanna på hur man borde ta tag i saker. Sluta skjuta upp eftersom det egentligen bara är att skjuta sig själv i låret. Vad fick vi gjort, vad borde vi ännu göra, vad skäms jag över att skita i att göra?

Och om ni undrar varför vi blir avbrutna hela tiden så sprang barn, män och katter i våra fötter under hela inbandningen denna vecka som om vi bodde i ett kollektiv utan regler för personliga sfärer. Det om det, resten får ni lyssna själva. Bara klicka på play här under. Alla måste lyssna.




PS: Förresten så inledde ju jag och Hanna även vår konstvecka i podden nu för avsnitt 8 och sen råkar det sig så att  jag har ett superfint erbjudande på kommande till er här på bloggen, från mig och en samarbetspartner, som faller just inom de ramarna.  Konst alltså, det liksom bara råkade passa samtidigt. Men mer om det senare i veckan! Det vill ni inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar