onsdag 10 september 2014

Halltavla

För något år sedan gjordes det flitigt halltavlor på bloggarna. Men eftersom jag då är från landet så hann jag inte med i svängarna då det begav sig, jag hade väl troligtvis fullt upp med att bo under en sten eller mjölka en ko, så jag gör en nu istället. Bättre sent än aldrig. Att den går i grått är helt taktiskt eftersom vi i övrigt har väldigt mycket färg i vår hall.

Nu ska jag bara få beställt hem en utskrift av den på ett stadigt papper sen smäller jag upp den i hallen. Så det så.


5 kommentarer:

  1. Så snyggt! :D

    Och så fiffigt. :) Det där med halltavlor har jag nog missat helt (är ju också lantis, så det är inte så konstigt) men nu blev jag också sugen på att göra en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska göra en egen! en liten stund i PS och där är den sen :)

      Radera
  2. Stormgillar! Får ett hemskt behov att fixa en själv :)

    SvaraRadera