måndag 10 februari 2014

outfittar och annat dravel

Som den semesterkranka kvinna i medelåldern jag är så spenderar jag nu mina dagar med att tänka i sommarklädestermer. Matchar och sådan skit som jag egentligen till vardags anser mig stå över, iallafall om ni skulle träffa mig på gatan och fråga. Men idag vill jag bara packa naturnära färger, enkelt och fint. Men frukta inte, imorgon vill jag antagligen packa neonskrikigt 80-tal. Egentligen borde det väl räcka med en bikini och en tandborste med tanke på vädret de lovar, men har jag 20 kg till mitt förfogande så har jag. Om det inte blir detta i kappsäcken så blir det något annat, typ småsten. Men risken finns att gnejsen skulle skava lite obekvämt mot låren när man går ut på kvällspromenaden.








ps: gick ni på den enkla att vi skulle ha gator här mellan åkrarna i Vörå?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar