fredag 17 januari 2014

2014

I år ska vi ha kalender, det passar sig egentligen inte alls för vår familj eftersom ingen av oss antecknar något i den, istället glömmer vi saker vi ska på och folk vi ska ringa. Men man kan ju försöka gå på den organiserade vägen, prova nya saker skadar ju ingen, så länge det inte handlar om knark eller klimpsoppa.





Jag gjorde världens enklaste variant av kalender för en vecka sedan och snart är det tänkt att någon ska spika in en spik att hänga den på med,  i maj senast tänkte jag. Bra med deadlines. Sen innan Augusti ska vi börja använda den med.

4 kommentarer:

  1. jeee! ett blogginlägg!

    jag gillar upphängningsidén, i synnerhet.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jihuu!

      Jo, jag är grymt stolt över upphägningen, hehe

      Radera
  2. Inspirerad av din kalender gjorde jag en också i förra veckan.. Jag är så himla beroende av kalender så jag har allt uppskrivet på den "hemmagjorda" i köket,i telefonen och i min kalender som alltid hittas i väskan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill bli beroende av dem, jag inbillar mig att man är ansvarsfull medborgare om man behärskar en kalender.

      Radera