onsdag 1 maj 2013

ingen liten längre

Vi har haft 6 års kalas. Jissos så kul och tänk så stora barn jag har. Det bästa med att ha kalas på vappen är att familjen inte alls är intresserade av första maj firande dagen efter. Det tackar denna kvinna för. Att ha en ledig dag mitt in i veckan är inget man vill förstöra med att trängas på torget. Möjligen kan jag tänka mig en glassboll eller kanske lite kaffe på terassen, men vildare än så betackar jag mig för. Trevlig första maj på er!


Igår då, jo tack det där vanliga, vi kalasade oss genom att äta socker tills vi alla klättrade på väggarna. 






Sen hade barnet beställt en minecraft cake. Jag ba ok! Sen började jag googla och kände hur svetten slug ut under brösten. Men jag klarat, iallafall ganska bra om jag får säga det själv. Godkänt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar