fredag 5 april 2013

flyyy-hyt

Jag vet inte om det är för att det är fredag eller om det är bara sådär annars. Men vet ni jag har sådant flyt att det är otroligt. Allt går som det ska, maten kokar, barnen är glada, mannen har kommit hem.  (jag med har kommit hem, inte så att jag sitter i fönsterkarmen och suktar dagen lång på att min man ska komma hem  med pengar i fickorna och skit på händerna) Planerna för kökrenoveringen går framåt. Vi ska iväg och välja köksluckor den närmaste veckan. Flyt! Vårt kök är så sorgligt utseendemässigt som det är nu (beige med lite beige) att jag verkligen längtar tills det att vi börjar ta loss kakel och sån skit och gör det fint och glatt.

Dessutom hade jag ett mail av Janina att jag vunnit biljetter till teatern nästa fredag. Jag sa ju det FLYT! Jag älskar verkligen att vinna. Vare sig det är ett russinpaket eller en miljon*.


Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid kattajäveln och njuta av mitt flyt.


*pengar, inte russinpaket 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar